Konkurs trwa od 1 do 31 maja 2010.
Członkowie Oddziału Stowarzyszenia przekazują listy Prezesowi Oddziału Wielkopolskiego. Prace prosimy składać w środy w godz. 16-17 w "Klubie dla Rodzin", os. Powstańców Warszawy 6L w Poznaniu. Prezes Oddziału 1-go czerwca przekazuje wszystkie zebrane listy do siedziby Programu.
1. miejsce – 3.000 zł
2. miejsce – 2.000 zł
3. miejsce – 1.000 zł
Kategoria "największa ilość listów"
1. miejsce – 3.000 zł
2. miejsce – 2.000 zł
3. miejsce – 1.000 zł
Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w konkursie. Bardzo chcielibyśmy aby te listy były żywym świadectwem osób, które na co dzień borykają się z problemem NTM. Mamy nadzieję, że historie te przyczynią się do wzrostu świadomości społecznej nt. nietrzymania moczu.
Szczegółowe informacje u Prezesa Oddziału Wielkopolskiego.
Warunki udziału w konkursie
2. O przyznaniu nagrody w kategorii "największa ilość listów" zadecyduje liczba listów z danego Oddziału przekazanych do siedziby Programu.
3. Udział w konkursie mogą wziąć wszystkie Oddziały Terenowe Stowarzyszenia UroConti.
4. List powinien opisywać doświadczenia życiowe danej osoby związane z nietrzymaniem moczu – może to być np. opis życia codziennego, problemów z jakimi się styka, historia choroby (cała lub fragment), opis jakiegoś konkretnego wydarzenia związanego z NTM (np. wizyta u lekarza, nieprzyjemny incydent związany z wystąpieniem NTM, działalność w Stowarzyszeniu) itp.
5. Forma listu jest dowolna. Listy mogą być anonimowe. Jedna osoba może przygotować dowolną liczbę listów.
6. Nagrody w obydwu kategoriach przyznawane są Oddziałom, nie poszczególnym osobom. Również nagrodę w kategorii "najlepszy list" otrzyma Oddział reprezentowany przez autora zwycięskiego listu.
7. Nagrody pieniężne mogą być przeznaczone na sfinansowanie statutowych działań Oddziałów. W szczególności preferowane są działania związane z organizacją Światowego Tygodnia Kontynencji (21-27 czerwca 2010r.).
8. Program zobowiązuje się do wypłaty nagród zwycięzcom w formie sfinansowania wskazanych przez nich produktów lub usług.
9. Najciekawsze listy mogą zostać opublikowane w mediach oraz wysyłane do organów decydenckich np. Ministerstwa Zdrowia.