Telefoniczna informacja o prawach pacjenta

W środę, 13 stycznia w Ministerstwie Zdrowia zostały uruchomione dwa specjalne numery telefonów, pod którymi pacjenci będą mogli uzyskać wszelkie informacje dotyczące swoich praw do świadczeń medycznych.

(22) 635 75 78 oraz (22) 530 03 27

 

Infolinia dla pacjentów czynna będzie

od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00.

 

Dyżury na infolinii będą pełnić pracownicy MZ i NFZ.

Uruchomienie infolinii dla pacjentów zainicjowała Minister Zdrowia, Ewa Kopacz. – Mam nadzieję, że dzięki uruchomionej infolinii, pacjenci będą mogli uzyskać pełną wiedzę i wyjaśniać na bieżąco wątpliwości związane z prawem do świadczeń medycznych – powiedziała podczas wtorkowej konferencji inauguracyjnej.

 

Ewa Kopacz poinformowała również, że żaden akt wydany przez resort zdrowia i firmowany przez obecny rząd nie zmienił niczego w prawach pacjenta. W porównaniu do lat ubiegłych prawa pacjenta do wykonywania świadczeń medycznych w żadnym stopniu nie zostały ograniczone – zapewniała pani Minister.

Pin It on Pinterest